Tillbax till vardagen

Nu är Kalles semester över... Han jobbar första dagen idag... Jättetråkigt! Men dagen har varit jättemysig ändå! Lotta och Erika från jobbet har varit här och hälsat på. Vi har ätit pastasallad och pratat en massa! Lotta har ju vart i Australien i nästan ett år så jag har inte träffat henne på jätte länge och hon har ju aldrig träffat Edvin tidigare så vi hade lite att r prata om.
Edvin mår sämre idag. Usch, jag tycker inte om när han är sjuk. Han är tjock i halsen och blåsor i hela munnen. Jag pratade med BVC imorse och dom trodde att det var nåt virus, men jag skulle ringa igen om febern blev högre eller om han åt dåligt vilket han har gjort idag så vi får se hur han mår mot kvällen...
Nu ska jag börja med middagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback