Renoveringsdax!

Nu är det snart dax att börja tapetsera här hemma. Är så less på vårt vardagsrum så jag kan kräkas!! Men det ska det bli ändring på nu! Kommer bli superfint. Man blir nästan lite galen av att gå hemma och se allt man vill göra om hela dagarna! Jag har så mycket projekt på gång att jag inte riktigt vet var jag ska börja. Men jag fick begrönsa mig till att börja med vardagsrummet och Edvns rum och det är ju faktiskt det viktigaste!
Edvins rum kommer också att bli superfint. De randiga tapeterna som vi har valt från midbecs kollection
kids@home kommer bli perfekt!

Vi har ju även beställt nya möbler till vardagsrummet! Soffa, soffbord och tv-möbel och en DVD-förvaring som ska upp på väggen har jag köpt på IKEA och där ska även en matta inhandlas men den vara slut sist jag var där tyvärr. Men nu har jag ju en anledning att åka dit igen!

Har suttit och kikat runt på lite bloggar såg då en bricka som var pimpad av nån, Den var svartmålad med sprayfärg och kanterna var pyntade med vita stämplade ord runt hela. Hur fin som helst så det gav mig lite inspiration till att pyssla lite med bokstäver även här hemma så nu måste jag ta mig till clas ohlson där de har ett helt stämpelkit med bokstäverna a-z för bara ca 150 kr! Ett måste i min pyssellåda!

Nej, är såå trött efter alla uppvak med Edvin i natt så nu ska jag kasta mig isäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback