Nu är det klart...

...äntligen!!

Eller helt klart är det ju inte... Men blir det någonsin det? Ha ha!
Tapetseringen är i alla fall klar, soffan på plats, mattan, soffbordet, tv-hyllan... Ja alla möbler är på plats. Men en gardinstång måste upp innan jag kan hänga upp de sista gardinerna och innan det vill jag inte lägga upp några bilder! Ni får vänta ett litet tag till men Kalle får sätta upp den ikväll och sen kommer bilder.

I Edvins rum är det också några detaljer som väntar på att komma på plats, men bilder på det kommer också inom en snart framtid. Men jag kan säga att jag är riktigt nöjd!! Med båda rummen!

När vi ställde in soffan igår blev vi lite besvikna. Dels för att det blev nåt konstigt med ev divan men det går nog att lösa men också att båda divanerna känns lite för korta... Men efter noggrannt övervägande kom vi fram till att det nog blev väldigt bra ändå... För dels ger det mer plats framför soffan, som vi nog bara inte var vana vid och sen beror det nog på att vi har en ganska lång soffa så det kan nog göra att divanerna ser korta ut!

Nej, vi är NÖJDA!! Helt klart! Ha ha!
'
Nu kommer Edvins farmor och ska äta lite lunch med oss.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback