Nej, nu får det vara nog!

Nu är det dax igen för en tripp till akuten. Tabletterna hjälper inte denna gången så jag ringde sjukvårdsupplysningen och dom sa åt mig att åka in. Grr... Jag orkar verkligen inte. Känner mig helt slut och vetskapen om att det bara är måndag och en hel arbetsvecka tills helgen är här och Kalle är hemma känns rent ut sagt förj-vligt!

Har fixat så att Edvins farmor och faster kan vara här tills Kalle kommer hem från jobbet. Känns jättejobbigt att lämna honom men jag vill inte ta med honom och riskera att han smittas av någonting där uppe.

Nej, nu ska jag göra mig ordning och åka. Mamma möter mig där.

Puss

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas att du blir bättre snart gumman! Jävla skit att de kom tillbaka... Krya kram

2009-08-24 @ 21:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback