Baddag

Dagen har spenderats på sstranden med Edvin och hans farmor. Supermysigt! Edvin tycker det är såå spännande med alla barn som leker i vattnet, han tittar förundrat med stora ögon! Sötnos.
Vi fick mat hemma hos mamma och pappa, pannkaka! Åh,, det var alldeles för länge sen! Men det är ju inte världens nyttigaste mat, jag och älsklingen som ska försöka bli av med några kilon inför hans brors bröllop i slutet av augusti. Men vi har varit duktiga och promenerat varje kväll denna veckan. Brukar ju snabbt ge resultat för mig. Vet inte varför jag inte gör det oftare. Får börja sova på ett äpple tror jag så latmasken kryper ur mig! ;)
Nej, jag är så obeskrivligt trött så nu går jag och sover!

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback