Vardag igen...

Ja, då var det vardag igen då. Hela helgen verkar ha gått åt till att ha ont och det känns inge kul alls. Men jag hoppas verkligen att det börjar gå över nu.
Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra och det känns faktiskt ganska skönt. Sitter och tittar ut genom förnstret och ser en blå himmel på väg mot mitt håll så det blir nog en promenad och sen kanske sitta en stund på baksidan och bara njuta av ett fint vårväder!
Edvin har somnat så jag har en liten stund för mig själv, det kan man verkligen behöva ibland och bara få röra sig fritt och göra vad man vill. Men när han sovit bara en liten stund är det som att man nästan längtar efter honom igen. Konstigt det där!
Nej, nu ör det dax att klä på sig lite kläder och gå ut i det snart fina vädret!

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback