Vårpyssel!

Idag har det pysslats hemma för hela slanten! Först tvättade jag lite, sedan städade jag lite och sedan gick vi ut och tog en promenad till skogen och hämtade lite påskris och när vi kom hem hade en av oss somnat i vagnen så då började jag plantera vårblommor i mina utekrukor! Blev såå fint. Älskar våren!





När jag hade planterat färdigt gick jag in och pyntade mitt påskrismedan lillen låg kvar i vagnen och sov en stund till.





Nu har jag bara dammsugningen kvar och det  verkligen hatar jag! Har så svårt för att ta mig i kragen och ta fram dammsugaren! Jag förstår inte varför... Men nu måste jag bita ihop och göra det innan Edvin vaknar!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Väldigt snyggt!!!!

Kramisar!!

2009-04-08 @ 21:52:11
Postat av: Malin

Å vad fint!! Sötnos!

Kram

Emelie hälsar(på jobbet)

2009-04-09 @ 12:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback