Händelserikt blogguppehåll...

Åh, va dålig jag känner mig. Har inte skrivit något här på evigheter men har haft en mental spärr som gjort bloggandet omöjligt!
Förhoppningsvis kommer jag att kunna fortsätta blogga efter det här inlägget.=)

Det har hänt en hel del sen senast jag bloggade. Nu när jag sitter här och skriver har jag en liten bebis i magen.=)
Liten och liten... Det kanske man inte är om man är ca 35 cm stor och väger dryga kilot.... Liten är nog det sista jag känner mig också. Just nu är jag sjukskriven för ryggskott i en och en halv vecka. Hoppas, hoppas att jag kommer må bättre efter dom veckorna! Jag orkar inte ha ont i ryggen just nu, har nog med krämpor som det är...
Nej, jag ska inte klaga!! Det här barnet är verkligen efterlängtat!! Om ni bara visste vad vi längtar!

Tidigare i år förlorade vi ett barn ganska tidigt i graviditeten vilket var oerhört svårt och därför är väl oron för att något ska gå fel denna gång större antar jag. Men det har ju snart gått 27 fulla veckor och risken för att nåt skulle gå fel igen ska ju inte vara så stor!! Måste vara positiv.

Annars har det nog inte hänt så mycket sen sist jag skrev, eller kanske inte nåt som känns lika viktigt i alla fall... =)

Ska försöka bättra mig och skriva här lite oftare nu...

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback