Stackars jamaren...

Min stackars lilla katt har skadat sig. Han kommer alltid hem med mindre skråmor, så det är absolut inget konstigt. Men idag kom han hem och haltade och när jag lyfte upp honom skrek han rakt ut för han hade så ont!! Jag tycker alltid så himla synd om honom när han har ont eftersom han alltid går undan och vill vara ifred. Jag vill ju att han ska komma till mig så jag får pyssla om honom. Men nu ligger han här tätt intill mig och myser så jag får passa på att mysa med honom riktigt mycket.

               


Han är ju bland det finaste jag har. Älskar honom så mycket! Mammas lille kille...=)
Hoppas han mår bättre snart...

Sov sött allihopa!

Kommentarer
Postat av: Julia

60 dgr kvar, helt crazy!!

Natti natti

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback