Söndagsrapport

Idag har varit en mysig dag. Vi åkte in till stan för att lämna mina däck, blev aldrig av igår, och så var vi till EM och tittade på ny soffa och sen var vi runt och kollade på bilbarnstolar. Hittade en jättefin soffa men tyvärr blir nog vårt soffbord, som vi älskar, för stort för den soffan så nu vet vi inte hur vi ska göra... Vi hittade en bilbarnstol som vi gillade också som var nedsatt men vi väntar nog och önskar oss den i julklapp istället!

Nu sitter vi och degar i soffan och ska snart åka till mamma och äta och träffa lillebror och cathrin! Mysigt!

Känns så skönt att vara sjukskriven och veta att jag inte behöver riskera att göra illa ryggen mer på jobbet. Känner verkligen att jag inte är tillräckligt bra än för att gå tillbaka och jobba. Men självklart blir det lite tråkigt att inte ha så mycket att göra men man får ju försöka dryga ut tiden och hitta på småsaker att göra hela tiden.

Ha en trevlig kväll, det ska jag ha!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback