Lördagsmys

Jag får mitt absoluta lördagsmys på morgonen när jag helt ensam går upp och äter frukost och löser melodikrysset! Jag vet hur otroligt stor töntvarning det är =) Men jag kan inte hjälpa det. Prova det. Såå mysigt!
Och med lite hjälp av farmor löste jag hela krysset även denna vecka. Otroligt skön känsla och bra start på dagen.

Jag vet hur många skratt från mina närmaste det här kommer leda till, men det är det värt!!

Idag ska vi åka in till stan och köpa nya vinterdäck till min bil. Mindre roligt, för det blev dyrt, men väldigt nödvändigt har jag fått höra. Och när vi ändå är i stan blir det nog en liten tripp bill babyland eller barnenshus för att titta på en bilbarnstol.

Ikväll ska vi hem till Kalles föräldrar och äta lite mat, hans lillasyster åker tillbaka till Lund imorgon så då får vi passa på att träffa henne lite.

Igår var vi hemma hos mamma och pappa och åt och sen åkte jag hem till min kära vän Tessan och tittade på film, väldigt mysigt. Vi såg Irene Huss-Guldkalven, helt ok film! Tack tjejer för en trevlig kväll!

Hoppas alla får en mysig lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback