Latdag och filmkväll

Känner mig helt sänkt idag. Har inte gjort nånting!! Bara latat mig. Jag har läst lite, tittat på tv, suttit vid datorn... Inget vettigt med andra ord. Men jag känner mig inte helt frisk så det kanske bara är bra. Jag har ont i magen, mår illa och är allmänt frusen... Hoppas att jag mår bättre imorgon.

Nu sitter vi och kollar på en sjuk film, Pathology. Fattar ingenting. Handlar om ett gäng rättsläkare som roar sig med att döda massa människor på olika sätt för att sedan låta de andra lista ut hur man har dödat dom. Helt skruvad. Men jag får väl fortsätta titta, kanske blir bättre... Hur många gånger har man inte tänkt så...? Blir det någonsin bättre? NEJ!

Sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback