Jullängtan

Åh, va skönt det är att känna att man kan börja ta det lite lugnt på dagarna och inte känna att man måste gå till jobbet och må jätte dåligt!
Idag har jag vart helt ledig. Jag har varit inna i stan hela dagen och ätit lunch med Malin och vi har verkligen bara pratat bebisar och graviditet hela dan! =)
Känns skönt att prata me nån som är i samma sits som en själv och inte behöva tråka ut alla andra runt omkring en med massa bebisprat. Jätte mysig dag!

Igår var Johan, Caroline och Freja här hela dagen. Johan och Kalle höll på och isolerade vårat garage och vi andra va innne och mös hela dagen. Sen åkte jag, Carolie och Freja in till gränby centrum en stund. Jag hittade en megastor, svart julstjärna som jag blev helt kär i! Den var nedsatt från 329 kr till 69kr och självklart slutsåld! Men de skulle eventuellt få in fler så nu får jag ringa och hålla mig uppdaterad för jag SKA ha en sån! Jag bara längtar tills jag får börja julpynta! I år ska jag julpynta ordentligt! Det ska kännas i hela huset att det snart är jul!!

Nu ska jag åka hem till mamma och få lite mat i mig. Man kan tro att jag aldrig lagar mat själv, men det gör jag faktiskt...=)

Kram

Kommentarer
Postat av: Isabelle

TACK så mycket sötnos! Börjar vänja mig lite mer nu när folk säger att dom är fina faktiskt, haha att man blir så påverkad.

Hoppsa att du slipper ha ont i ryggen i veckan nu.

Jobbar du något den här veckan?

KRAM!

Postat av: Isabelle

Det lät som sköna tider! Jag går ons: 8-17, tors 8-15 och fre 8-15.

2008-11-18 @ 20:30:34
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback