Galen tv-kväll

Jag hade rätt!! Ha ha! Men jag tycker absolut inte att alla valde rätt, men jag antar att det inte är upp till mig att bestämma!Åh, så söta dom är, Anette och hennes Richard är!! Såå himla kära! Härligt att se hur det lyser i ögonen på dom när dom ser på varandra. Sjukt mysiga!

Nu börjar sanningens ögonblick! Halt galet program!! Kan inte för mitt liv förstå hur man kan utsätta sig för något liknande. Om jag hade såna hemligheter som vissa av dessa människor verkar ha skulle jag ju inte för mitt liv utsätt mig för något sånt där...
Helt skadat, men sjukt kul att titta på!!

Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tyckete med att de va hur bra som hellst, ensam mamma söker asså... Men jag är lite sur vill ju se mer=( Men de va rätt väntade val som gjorde men jag trodde inte att de skulle hålla mellan Nina och Micke. Grymt kul program hoppas de kommer nästa höst igen=) Tck för en mysig fik dag idag med snö yra utanför glaset.... kram

2008-11-23 @ 21:29:23
Postat av: Lina

Tack själv!! Jättemysigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback