Fredag

Nu har jag inte skrivtit på ett tag igen... Men den här gången har jag en anledning! Katten har bitit av sladden till min datorladdare så jag har inte kunnat använda datorn alls. Så himla irriterande! Som tur är har jag en pappa som är elekrtriker så han lagade den åt mig!! Tack pappa!
Sist katten bet av laddaren var jag och skulle köpa en ny och fick då reda på att en ny laddare till min dator skulle kosta ca 1000 kr!!! Aldrig!!

Nu har jag jobbat måndag, tisdag och onsdag den här veckan och insett att det inte fungerar. Jag har så fruktansvärt ont i rygg och mage att jag knappt kan stå upp i slutet av dagen så nu var jag till läkaren igår och blev sjukskriven. Jag ska börja jobba 25% nästa vecka, så får vi se hur det går. Skönt med en förstående läkare.

Idag ska jag åka ut till svärmor och äta lunch och ikväll kommer svärmor hit och äter middag...=) Mysigt. Tänkte göra tacos, det var längesen...

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback