Fixerad bebis

Idag var jag på besök hos barnmorskan. Det gick jättebra. Hjärtljuden var bra och mina värden var också bra. Sen var det dax för henne att känna på magen för att känna hur bebisen låg och hon kom fram till att bebisen redan fixerat sitt huvud i bäckenet. Det är tydligen väldigt tidigt och hon sa att hon kunde inte garantera att bebisen skulle komma tidigare än planerat, MEN... Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det där menet...
Så vi kanske får träffa vårat älskade lilla liv lite tidigare! Bara inte innan julafton!! Jag vill inte spendera julafton på BB!!

Ikväll bär det av till svärmor på middag. Skulle få fläskfilé! Gott!

Ha en trevlig kväll! Det ska jag...

Kommentarer
Postat av: Malena

Va kul att du börjat blogga igen!



Själv har jag haft så mycket att tänka på sista veckorna att det kommit i skymundan.



Jag har börjat på DEA på svartbäcksgatan. Jätteroligt, men mycket att sätta sig in i!



Vad spännande med bebisen!

Hoppas att den inte vill komma ur allt för tidigt utan orkar vänta till efter jul åtminstone :)



Jag ska skicka ett sms till Janne iväll och driva med honom. Hihi!



Hoppas att ni får en mysig kväll!



Jag är sjuk just nu. Inge kul :(



Kram Malena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback