Dags Att Fira!

Idag finns det verkligen anledning att fira! Mamma har fått sin sista cellgiftsbehandling och den värsta tiden är förhoppningsvis över. Hon är ju inte klar med sina andra behandlingar på långa vägar men förhoppningsvis blir inte de lika svåra iallafall.
Ikväll bär det iväg ut på restaurang för att fira riktigt ordentligt så det blir nog mysigt. Hoppas hon kan njuta av kvällen trots diverse biverkningar, som att det smakar handcréme i munnen... =(

Idag är det en innedag för min del... Sitter och skriver omdömen om alla mina barn och det verkar ta några dagar så det är väl bara att köra på och hoppas på att jag kanske kan bli klar den här helgen.

Hoppas alla får en fin helg

Kommentarer
Postat av: Vickan

Jaa vad skönt att det är över. Jag känner igen den känslan. Jag firade med att proppa i mej en semla.

Hoppas att ni hade en bra kväll.
Kram
Vickan

2008-05-20 @ 07:23:13
Postat av: Vickan

Halllå

GRATTIS till dej från oss någon dag försent
kram

2008-06-04 @ 21:40:34
Postat av: Mamma

Tack min älskade unge för allt fint du har skrivit!

Jag förstår att det är svårare att stå bredvid än att vara mitt uppe i allt när något sånt här händer! När man backar bandet och tänker tillbaka på det som varit kan jag inte fatta att det snart gått ett år sen det hela började, livet har rullat på ganska normalt men varit kantad av en lång rad

av läkarbesök provtagningar cellgiftsbehandlingar strålbehandlingar undersökningar och sjukhusvistelser. Men man får en massa ny erfarenhet och jag är glad över att fått träffa alla underbara människor på onkologen! Men utan Dig Lina o alla andra nära o kära hade jag inte klarat mig!! Bamse kram från Mamma

2008-09-01 @ 20:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback