Att lämna allt strunt bakom sig!

Va ett tag sen jag skrev här nu... Har varit lite tufft på sistone... Men nu känns allting lite bättre så nu är det dags att skriva igen!

Äntligen lite solsken! Jag älskar solen! Sitter här på altanen och bara njuter av värmen. Har massa jobb som jag måste klara av men det känns ju lite lättare när man kan sitta i solen och ta sig igenom det.

E super trött idag. Har drömmt massa skit hela natten... Fattar inte att strunt inte kan lämna en i fred på natten! Jätte jobbigt!

Jag har jobbat mycket med dete på senaste tiden känns det som. Att lämna allt strul bakom sig. Men ibland dyker det upp till ytan och träffar en som ett knytnävsslag i magen. Och det händer ofta när man inte är beredd på det. Jag blir inte klok på det! Men jag får väl ta tjuren vid hornen och kämpa vidare...

På fredag ska det firas! Mamma får sin sista cellgiftsbehandling då och förhoppningsvis blir allt lite lättare för henne efter det! Åh, så skönt! Efter några tuffa månader, på många sätt, ska det väl få kunna bli lite lätttare!

Nej, nu ska jag njuta lite till av solen.
Hoppas alla får en helt underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback