Snart slut på ledigheten

Ja, då var jul och nyår över då... Dom här dagarna brukar jag ha ångest annars, eftersom jag älskar julen och allt runt omkring men i år känns det helt ok eftersom man har något att längta till.
Hela lägenheten ser ut som om en bomb slagit ner, jag bara måste ta tag i allt i helgen. Har varit ledig hela jullovet och det har kännts enormt bra eftersom jag skulle hinna packa så mycket då men här står jag nu och inser att jag börjar jobba på måndag och sen är det en vecka kvar till flytten. Måste säga att paniken inte är långt ifrån. Missförstå mig inte, jag har börjar packa men jag har nog inte riktigt insett vidden av hur mycket saker vi egentligen har.

Nu ska jag åka in till stan och shoppa lite lampor, hämta flyttlådor, åka förbi jobbet och äta lunch med min bästa vän Anna.

Sist men inte minst vill jag ge ett STORT GRATTIS till en av mina kära vänner som ska få barn i juli! Du vet vem du e!   ;)

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback