Äntligen en Room makeover!

Äntligen har jag lyckats få min älskade sambo att förstå att jag måste få göra om i kontoret och gästrummet!
Jag ska måla om så att rummen får en total makeover!
Jag är inte riktigt säker på hur jag ska göra än men jag tror att jag ska måla väggarna i kontoret i en vit kulör och sedan måla olika breda ränder i olika färger. Det jag är lite osäker på är om jag ska ha helt olika färger eller om jag ska en färg i olika nyanser, t.ex. olika gröna nyanser, olika bruna/beiga (eller hur det stavas) eller svatr/gråa nyanser. Det är så svårt att bestämma sig!

I gästrummet vet jag inte heller hur jag vill ha det. Blir nog kanske en vit grund där innme också och sedan någon fondvägg eller något mönster.

Jag vill bara bestämma mig nu så jag kan sätta i gång! Imorgon ska jag nog kanske åka och köpa material så jag kan börja täcka golven och listerna i alla fall.

Kom gärna med förslag och tips!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Det blir nog fint med ränder i en färg och olika nyanser.

Lycka till, Kram

2008-02-20 @ 21:14:28
Postat av: Linus

Hej !!
Ja,, vad säger man: lyx problem där,,haha,,
Jo men blir nog fint,
/L

2008-02-28 @ 19:01:38
Postat av: Vickan

Hallå
Det går långt mellan varven du skriver här.

Jaja det är väl så när man bor i hus. Då har man inte riktigt tid.

Vickan

2008-03-16 @ 10:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback