Tokiga katten...

Idag har mamma, pappa och jag varit och huggit en gran! Härligt att själv få välja precis vilken gran man vill ha. Nu står den ute på altanen och imorgon ska jag och älsklingen storstäda och sedan klä granen. Supermysigt ju!

När jag kom hem från skogen så kom katten och ville komma in så jag släppte in honom och så gick han omkring med mig i huset en stund medan jag pysslade med lite olika saker men plötsligt var han bara borta! Jag letade och letade på alla ställen han brukar ligga och sova på men hittade honom verkligen inte! Jag tänkte efter ordentligt vart jag såg honom sist och kom på att det var i tvättstugan. Jag gick in dit och letade och det här är vad jag hittade:



Innuti torktummlaren som står ovanpå tvättmaskinen låg han! Han är verkligen speciell... Svår att inte avguda!!

Kommentarer
Postat av: Vickan

hahahahahah

vilken kul kisse du har.

God Jul

2008-12-21 @ 10:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback