Julen

Nu var det ett tag sen jag skrev igen...

Julen har varit helt underbar. Lugnt och skönt som det ska vara! Julafton hemma hos oss med både Kalles och min familj. Jättemysigt!!
Juldagen var vi hemma hos mina föräldrar och tittade på lite filmer. Vi såg först Felon, hur bra som helst! Sen såg vi Mamma Mia, Den var också bra men den hade jag ju sett förr.
Annandagen bar det av in till stan först för att köpa present till Kalles lillasyster som fyllde 18. Det blev lite köksapparater. Kommer ju alltid till användning och det är väl dags att flytta hemifrån snart och då är det ju skönt att slippa köpa allt sånt nödvändigt. Sen på kvällen var vi och firade henne. Super trevlig kväll som avrundades med lite sällskaps spel. Ett spel som hette "Absolut överens". Jag kan varmt rekommendera detta spel! Hur kul som helst! Har nog inte skrattat så mycket på riktigt länge!
Idag har jag jobbat. Börjar bli riktigt jobbig nu! Men jag jobbar min sista dag imorgon så jag klagar inte.
Jag har också träffat Kalles kusin och hans tjej för första gången. Riktigt trevligt!
Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon.

Sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback