2:a advent...

Idag har jag och älsklingen varit inne i stan och shoppat julklpapar. Jag hittade såklart inga, men han hittade några stycken! Det var faktiskt bra, eftersom jag har ju tid att köpa mina nån annan gång, det var viktigast att hitta det han skulle ha!
Nu sover han sött. Han är helt slut och ändå ska ha upp 4.40 imorgon och åka långt till jobbet och sen dka han jobba över också. Tycker så obeskrivligt synd om honom. Han får aldrig vila känns det som. Men snart är julen här och då får han förhoppningsvis vila massor!!
Jag vill verkligen hitta nåt fint att ge honom i julklapp men jag kommer inte på något...Ni får gärna komma med förslag!!

Vi åt middag hos svärmor, mycket mysigt. Kalles lillasyster var hemma från lund, det är sååå roligt att träffa henne. Känns som en evighet sen. Hon är så härlig! Klämmer och känner på min mage hela tiden och hon hoppas att hon får träffa den som gömmer sig där inne innan hon åker hem igen! Men jag vet inte jag...

Nu ska jag sussa... God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback