Datorkrångel

Nu var det vääldigt länge sen jag skrev nåt här men jag har en giltig anledning!! Min dator har gett upp helt! Den stänger av sig själv efter cirka fem minuter och muttrar nånting om allvarligt fel, så jag vet inte riktigt vad som e fel. Börjar allvarligt misstänka att det är någon som odlar virus i den eller nåt. Men men, tur att man har svärföräldrar att åka till som har dator.

Det har inte hänt så mycket i mitt liv den senaste tiden. Har börjat komma in i vardagliga rutiner igen efter semestern och det är väl bra antar jag. Men annars är väl allting som vanligt. Var på tjejmiddag igår och det var väldigt trevligt. Lite trött idag bara.

Nej, nu ska jag gå ut och tvätta min bil. (Mindre roligt)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välommen tillbaka till cybervärlden. Jaa det var länge sen du skrev något.

2007-09-10 @ 20:33:26
Postat av: Anonym

Hej Hallå !
Äntligen,, vi har undrat så vad som har hänt,,
Ja betr datorn, så tror jag den behöver släppas från hög höjd eller nåt,,hehe
Hare/Linus

2007-09-10 @ 20:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback