Vilken härlig kväll!

Igår var vi ute hos svärföräldrarna och hade en helt underbar kväll. Vi började kvällen hemma hos dom med några glas vin sedan bar det iväg ut på åkern till en "Kase" som sambons bror hade fixat. En bit ifrån kasen hade han gjort en lite mindre eld ´med höbalar runt där vi satt och grillade och inte nog med det, han hade gjort världens finaste facklor som stod utspridda runt oss. SUPERMYSIGT!!

När vi började frysa åkte vi fyrhjuling hem igen för att fika lite och efter det bar det vidare till en av grannarna för att bada i deras utomhustunna. Och när vi sitter i det varma vattnet i tunnan så kommer, tro det eller ej, årets första snö. Det är bland det läckraste jag någonsin varit med om. Superhärligt!

När vi badat färdigt klädde vi på oss och började sen sjunga karaoke.

Det var en underbar kväll helt enkelt.
Hoppas ni andra hade en minst lika mysig fredagskväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Malena

Go morgon Lina!
Vi såg isprinsessan igår. Började lite segt men nu längtar jag tills nästa avsnitt :)
Men böckerna är ju alltid bättre. Jag ska gå över med filmen idag så ni kan ta med den hem.
Hoppas att du får en bra Söndag.
Kram Malena

Postat av: Lina

Åh, va snäll du e! Jag ska köpa ett band till dej. Va roligt att den var bra! Då kanske man ska åka ut och hämta den idag... Och kanske ta en promanad där ute... Skönt! Ha en jättebra dag!!
Kram Lina

2007-11-04 @ 10:45:50
URL: http://www.linaslillaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback