Sömn...

Jag är förmodligen den tröttaste männsikan på jorden i vanliga fall, lite överdrivet, men den senaste tiden har jag haft jättesvårt att somna. Ligger vaken större delen av nätterna och det börjar verkligen bli jobbigt. Förr somnade jag runt tio när jag skulle upp och jobba dagen efter men nu är klockan snart tolv, det är måndag imorgon och här sitter jag och kan absolut inte somna!
Jag har så klart mycket att tänka på och det är ju lätt att få för sig att det beror på det men jag får för mig att det började redan tidigare.
Jag har försökt med allt nu känns det som. Dom säger ju att man inte ska ligga kvar i sängen när man inte kan sova så jag har försökt att gå upp och dricka vatten, gå upp och kissa, äta nåt, dricka nåt varmt, men ingenting fungerar! Uppenbarligen... Jag har till och med försökt läsa mig till sömns, vilket brukar fungera utmärkt, så fort jag öppnar boken brukar ögonlocken falla ihop men inte nu!

Om nån har något knep... Let me know!

Hoppas alla ni andra sover gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback