Sjukhusbesök.

Idag har varit en fruktansvärd dag!

Jag har varit med mamma på sjukhuset för att få information från kirurgen. Hon har nu fått en operationstid på onsdag denna vecka vilket jag absolut inte var beredd på men det känns bra. Ju fortare desto bättre.
Efter operationen är det strålbehandling som väntar, vilket verkar mycket bättre än de andra alternativen. Strålbehandlingen kommer pågå varje vardag i fem veckors tid och den ger inga bieffekter.
Vi fick träffa ansvarig sköterska också, hon verkar helt underbar.

För mig finns det ingen möjlighet att det här ska gå nåt annat än bra!
Min mamma kan övervinna allt!

Kommentarer
Postat av: Karin

Bra inställning tjejen! Det är just sådan känsla din mamma måste ha runt omkring sig! Även fast oron finns så är det allra bäst att tänka positiva tankar. Lycka till!!

Postat av: Vickan

Jaa du jag håller med föregående skrivare. Det finns bara ett val och det är att det SKA gå bra och det kommer att gå bra.

Kram

2007-11-27 @ 19:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback