Operation imorgon

Imorgon är det då dags... Operationen...

Min mamma var här idag och åt middag. Det var skönt att få träffa henne så här dagen innan. Det är så konstig känsla när man träffar henne för man ser ju absolut inte att hon är sjuk och det gör det hela så svårt att förstå! Hon är inte så nervös och det gör mig mycket lugnare! Men man känner öndå tårarna bränna i ögonen ibland när man tänker på det.
Operationen skulle ta ca. 1,5 timme, ganska lång tid alltså. Jag ska till sjukhuset direkt när jag slutar, känns ganska surrealistiskt att åka och jobba, men jag tror inte att jag skulle må bättre av att gå hemma och vänta, då blir man väl galen...
Det är bättre att åka till jobbet och vara omgiven av massa glada barn (förhoppningsvis =)...)

Jag tog med mig barnen på jobbet ut till pulkabacken idag och där åkte vi stjärtlapp tillsammans och det var helt underbart. Solen sken och barnen skrek av glädje när de for fram i backen, det om något ger en energi och glädje! Kanske får göra det i morgon med så jag får nåt annat att tänka på!

Imorgon håller vi tummarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback