Livrädd!

Nu sitter jag här aldeles ensam. Jag trodde att det skulle vara ganksa skönt att få vara själv hemma en natt men det var det inte. Jag behöver verkligen jobba på min rädsla för mörker. Jag är på fullaste allvar HELT övertygad om att nån mydtisk liten man smygwer omkring i lägenheten och bara väntar på att jag ska somna för att sedan kunna våldföra sig på mig eller nåt! As skum känsla!
Men jag vet ju att jag bara är löjlig! Men ändå... Jag änskar iaf att min sämre hälft vore hemma istället för att vara i Gävla och svänga sina lurviga...

Har iaf haft en mysig kväll. Var först hos sambons kusin i stockholm och hälsade på och fick AS god mat! Mumsiga pajer! Sen åkte jag till min allra bästa vän för hon hade inflyttningsfest. Det var också mycket trevligt. Fick träffa hennes nya span och det var ju väldigt spännande eftersom han var typ allt hon alltid sagt inte var hennes stil.=) Men å andra sidan har ju alla dom som hon tidigare träffat uppenbarligen visats inte vara hennes stil så det här kanske kan bli nåt bra. Hoppas verkligen det eftersom jag önskar henne all lycka i världen! Finns ingen som förtjänar det som hon!!

Nej, man kanske skulle gå och lägga sig... Längtar inte precis... Men det kanske är lika bra att ta tjuren vid hornen...

Ja, nu går jag och lägger mig...

Eller...?

Åh, jag önskar att jag inte var själv! När jag sitter här framför datorn behöver jag ju inte tänka på allt skumt som kan dra omkring i l ägenheten men då fort jag höjer blicken kommer tankarna tillbax. KANSKE SKULLE SÖKA PROFESSIONELL HJÄLP FÖR DET HÄR... Men man är kanske ett sånt där hopplöst fall som man hört så mycket om...=) Skulle ju inte förvåna mig!

GOD NATT!


Jo, nu menar jag det... GOD NATT!!


Kommentarer
Postat av: Vickan

Hallå
Fick du en god nattsömn inatt?

Vickan

2007-11-11 @ 10:26:39
Postat av: Malena

Jag sov jättebra! :)
Det var bara skönt att vara själv. Slocknade på en gång. Ha en trevlig Lördag.
Kram M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback