Höstlov

Har inte blivit så mycket skrivande här fast jag har en dator att skriva på... Hmm... Får jobba lite på det.

Ja, då har man lov då. Trodde jag skulla få jätte mycket gjort på dagarna men jag verkar inte kunna ta tag i allt det som jag borde så jag får sitta på kvällarna istället. Men men, huvudsaken är att man får det gjort antar jag.

Imorgon ska vi hem till svärföräldrarna och grilla. Mysigt! Skönt att komma ut i friska luften lite. Kanske skulle ta mig i kragen och ta en promenad imorgon också. Det vore väldigt skönt men om jag känner mig själv rätt så kommer jag antagligen inte ta mig tid till att göra det heller.

På tisdag i nästa vecka ska jag ha aloe vera party här hemma, det blir nog mysigt. Började dricka det för nån vecka sen och det känns faktiskt som att jag börjar bli lite piggare. Kanske bara är som jag inbillar mig men det kvittar kanske. Huvudsaken är väl att man känner skillnad.

Nej nu ska jag sätta mig och kolla på npgra avsnitt av Dexter. Faktiskt väldigt spännande, fast jag var väldigt skeptisk innan...

Sov gott!

Lina

Kommentarer
Postat av: aloe vera

aloe vera har inte uppiggande effekter. invärtes är det bra för tarmsystemet och hjälper mot sjukdomar så som tarmsvikt.
utvärtes hjälper aloe vera mot brännskador, insektebett, sår och liknande.

dessutom är Forever Living Products ett företag som tar ut helt absurda priser på sina produkter. det går att få bättre produkter till lägre priser i vilken hälsokostaffär som helst.

read a fuckin book hej

2007-12-13 @ 17:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback