Trött...

Igår var jag och Kalle bjudna hem till en jobbarkompis till mig. Mycket trevligt måste jag säga. Kom hem ganska sent, typ 2-3 kanske. Men det var verkligen jätte mysigt. Det är ju alltid roligt att lära känna nya människor. Vi blev bjudna till deras sommarstuga på vätö över påsken. Lät ju jätte mysigt så det nappade vi ju så klart på!

Idag skulle nog Kalles mamma komma över och fika, supermysigt. Var ett tag sen jag satt ner och pratade med henne, så det ser jag verkligen fram emot. Hoppas att hon mår bättre... Hon finns alltid i mina tankar.

Vad ska jag mer göra idag då?Jag vet faktiskt inte. Laga lite mat kanske. Är lite jobbigt nu när vi är katt & husvakter åt mamma och pappa för dom har inte värst mycket råvaror hemma så man måste verkligen planera för vad man ska stoppa i sig. Men det kanske är bra! =)

Imorgon ska man jobba igen då! Inte så roligt. Jag känner mig helt oinspirerad till att gå till jobbet nu när all denna snö har kommit tillbaka. Hoppades faktiskt att vi skulle slippa det nu, men inte då.. Sån tur hade man inte.  Men just nu känns det väldigt bra att det är ett tag kvar till sommaren så att jag har lite tid på mig att gå ner alla kilon som jag har bestämmt mig för att tappa. Och som det ser ut nu verkar det ju faktiskt bära av åt rätt håll iallafall. =)
Trodde aldrig att jag hade krafterna i mig att faktiskt tappa några kilon, och så fort!! Men jag måste säga att jag är otroligt stolt över mig själv och det är nog inte så ofta som jag är det. Är nog ofta väldigt självkritisk men som det känns nu så kan jag ärligt säga att jag är STOLT över mig själv! Känns faktiskt väldigt skönt att säga.

Ha en bra dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback