Resultatet av visningen...

Nu har vi varit på visning och det var ingen hit. Det var ett ganska gulligt hus men det var lite för mycket att göra med det.... Och så var det lite litet också... Men det är en annan visning tisdagen efter midsommar som jag skulle vilja gå på men jag är nog bortrest då. Men jag tror att det kan vara två visningar på det huset. Men jag blir alltid lite nedstämmd när jag varit på visning. Känns som att jag vill ha ett hus alldeles för mycket, så jag blir såå himla besviken när det inte är bra...

Nej, nu ska jag slänga mig i tv soffan och kika på lite vänner eller nåt...


image32 

Sussa sött!

Kommentarer
Postat av: bella

Du går in på redigera stilmall. Sen om du väljer en stilmall som redan har en bakgrund blir det mkt enklare att byta, då ändrar du bara URL-adressen till den bakgrund du hittat... Annars måste man trixa lite mer med koderna, vet inte riktigt hur det funkar. Sök på till exempel blog backgrounds, webpage backgrounds, blog layouts osv så hittar du säkert något fint :)

2007-06-14 @ 20:54:49
Postat av: Anonym

Ja det vart ju bra det där :P

2007-06-14 @ 22:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback