Jag fyller år!

Äntligen fyller jag år! Som jag har väntat! Ett helt år sen sist! Känns som en evighet! ;)
Jag blir som ett litet barn på nytt när det börjar närma sig min födelsedag! Men men, lite larvig måste man väl få vara! Igår var tjejerna här och firade mig, det var super mysigt! Och snart kommer hela tjocka släkten hit, det ska också bli jätte mysigt! Jag har fått en cykel! Eller iallafall pengar till att köpa den cykel jag vill ha men jag har inte riktigt bestämmt mig än! Men det lutar åt en vit crescent cykel med lite gröna blomdetaljer på. Super söt! Eller hur?

                                   image23

Kommentarer
Postat av: teatertjejen

GRATTIS!!!!!!!!!!
vilken snygg cykel
kram

2007-06-03 @ 19:28:35
Postat av: Ida

Grattis:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback