En rosa bil!

                                                  image25                        image26
Min älskling ska köpa en liten bil till mig!
Vi var och kollade på bilar idag och fastnade för en liten Honda Jazz. Jag har tittat runt lite på internet och hittat den i ROSA! Vore det inte helt underbart att ha en rosa liten pärla?!
Jag blev helt kär men jag va in på hondas sida och det verkar inte som att den finns i rosa hos dom. Blev jätte besviken! Men men... Det fanns ju andra färger också... Vi e lite sugna på en civic också så vi får se vad det blir! Blir nog bra vilken som! Jag blir bara glad över att få en bil!
Nog om mig och över till vädret! Solen skiner och världen är ju helt enkelt underbar!

Hoppas alla ni andra njuter lika mycket som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback