Vart tog min sommar vägen?

Fy fy fy... Sista dagen på semestern! Känns verkligen inte bra! Har haft nån sorts panikångest hela dagen och inte klarat av att ta mig för nånting! Känns helskummt! Men men, det känns kanske bättre när man väl har tagit sig dit... Åh, jag har bara legat framför tv:n hela dagen och det känns inte heller bra. Jag ville göra nånting bra av min sista semestedag men jag ville ju förståss känna mig utvilad inför morgondagen också. Jag önskar bara att jag har fel, att jag faktiskt inte börjar jobba imorgon, att jag faktiskt har hela 2 veckors semester kvar. Men inte då! Är faktiskt väldigt säker på att det är imorgon som jag börjar jobba.
Nej, det är väl kanske bäst att jag börjar göra mig iordning för att gå och lägga mig. Måste ju orka gå upp imorgon... Åh, va jag inte vill!

Sov sött...

Kommentarer
Postat av: Vickan

Ja usch jag förstår dej. Inte kul att börja jobba igen när det inte har varit någon sommar. Jag har lite ågren över att jobba mina arb.tider igen men det ska bli kul ändå. Jaja kommer en ny sommar nästa år. Hälsa kussen
Vickan

2007-07-30 @ 15:57:09
Postat av: Linus !

Hej !
Hallå ?
skaffa ett jobb som är kul,roligt,spännande,insperande, får chefa/bossa lite på,,
Äsch,, skäll ut nån bara så brukar det kännas bättre,,hee
(på jobbet alltså)
Så kanske man längtar lite att börja jobba,
Hare busbra !
L

2007-08-01 @ 12:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback