Resfeber på hög nivå!

Åh, jag får panik. har jag packat allt, biljetter, pass, pangar, tillräckligt med kläder...? Tankarna bara surrar runt i mitt huvud och vi ska åka hemifrån om 2 timmar! Men det brukar ordna sig. Måste säga att det var lättare att packa när man bara hade sig själv att packa åt. Nu har man ju tydligen en karl att packa åt också...Hmm... Nej, riktigt så illa ör det inte men nästan så! Han är inte alls lika hispig som jag är men det kanske kan bero på att han har nån som gör allt åt han!
Men snart har vi förhoppningsvis kommit fram till Korfu och bara har det bra i en hel vecka! Åh, va skönt det ska bli. Helt obeskrivligt!
Hoppas ni andra har det minst lika bra som jag tänker ha det!

Kramar i massor!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

vad bra! Och du, vänta bara tills du får barn, lovar att du då aldrig mer kommer att tycka att det är svårt att packa åt dej själv :P Ha en jätteskönt semester! Själv ska jag jobba men det blir nog bra det också. kramar

2007-07-18 @ 13:29:03
Postat av: linus och vickan

hallå ? solbränna ?ja vi kollar in varje dag här va..men nähä...hur har det gått med grekerna ?glöm inte att smörja med aftersun oxå.....blogga nu !

2007-07-26 @ 20:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback