Första dagen över...

Så var första dagen etfet semestern gjord... Känner mig helt slut... Inte van att jobba så hårt... Har ju bara slappat i fem veckor nu... Men det har varit en ganska lugn dag, vi hade bara fjorton barn. Skönt! Men jag har faktiskt varit duktig! JAg har klippt gräset på hela skolgården! Ja, nästan i alla fall... Gräsklipparen strejkade när jag var nästan färdig. Slut på bensin kanske. Men annars gick det bra!
Nej, nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon med.

Sov så gott...

Kommentarer
Postat av: Vickan

Hallå
Var ni på vissning igår? Var det fint även i verkligheten?
Nu är det på tiden att du skriver lite.
Ha det bra

2007-08-19 @ 09:59:59
Postat av: Luca

ja jävlar. honkey tonk nu ska jag kolla på buskis på fyran för det är det bästa jag vet.hej

2007-08-24 @ 20:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback