Borta bra men...

Nu har vi kommit hem igen! Känns väldigt bra, även fast det var otroligt bra där borta me! Det är verkligen nåt speciellt med Grekland! Jag trivs otroligt bra där!
Vi har verkligen haft det super härligt!! Ätit god mat, underbara dagar på stranden och väldigt mysigt hotell!
Vi har legat på stranden hela dagarna och bara myst!! Jätteskönt!
En sak som känns jättetråkig att komma hem till är att jag tyvärr börjar jobba igen på måndag. Känns inte som att jag har haft fem veckors semester! Känner att jag skulle behöva minst fem till för att verkligen känns mig riktigt utvilad!! Men men... Det har jag ju inte så det är väl bara att gilla läget!

Hoppas ni andra haft det super bra!

Pussas

Kommentarer
Postat av: linus & vickan

Hej !äntligen fick vi veta lite..kul..okej.placet är alltså godkänt...får ta åka dit o kolla nån vacker dag.. häls L+V

2007-07-27 @ 14:21:20
Postat av: bella

vart är semesterbilderna då??? :)

2007-08-01 @ 10:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback