Tankar om det gamla och nya året...

Så nu är julen över... Tiden går fort när man har roligt!

Jag har ett stort nyårslöfte i år och det är ett löfte som jag och Kalle gett till varandra. Innan år 2007 är slut ska vi veta vart vi vill bo och förhoppningsvis ha köpt en tomt och kanske börjat bygga på vårat gemensamma hu. Känns jätte roligt men lite skrämmande också. Då blir man ju verkligen tvungen att bli vuxen på riktigt. Och sen börjar det väl bli dags att bilda sig en liten familj också och det känns ju också lite vuxet =). Ett annat nyårslöfte som jag har gett mig själv är att jag ska gå ner i vikt! Jag vill bli smal igen!! Och jag har faktiskt börjat ganska bra tycker jag! Vet inte om det syns på vågen än men huvudsaken är väl att det känns bra!

År 2006 har varit ett ganska bra år. Jag har gått och utbildat mig till barnskötare, jag har fått heltid och sen en massa små saker som också har kännts bra!

Idag åkte Karin hem till Lund igen... Tråkigt! Har lixom precis börjat vant mig vid att ha henne hemma igen och så ska hon åka direkt! Tokigt! Men det dröjer inte så jätte länge tills hon kommer hem igen! Längtar!! Saknar dig redan gumman!

Börjar jobba nya tider imorgon och det känns faktiskt helt ok... Kommer säkert bli tufft i början, men man vänjer sig väl.

Idag har jag träffat Isabelle och Liam för första gången på ganska länge. Väldigt roligt. Har vart ute å gått i en och en halv timme nu ikväll, så det var ju väldigt mysigt!

Nej, nu får jag nog gå och lägga mig om jag ska orka upp imorgon.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback