Dåligt humör...

Usch, jag vill inte gå till jobbet imorgon... Missförstå mig rätt, jag trivs jätte bra på mitt jobb och jag är jätte glad att jag har ett jobb att gå till varje dag men ibland känns det bara för jobbigt. Zandra har vart sjuk i en och en halv vecka nu och saker och ting börjar verkligen gå mig på nerverna. Börjar bli väldigt less på människor som inte kan sköta sitt jobb.

En rolig nyhet är i alla fall att vi har bokat en utlandsresa. Den 18/7 åker jag, Kalle, Johan och Caroline till Korfu! Det ska bli så himla roligt! Skönt att ha något att se fram emot när det är så himla kallt här hemma. Men man kanske inte ska klaga, det är ju inte som att vi har haft en ändlöst lång vinter...


Kommentarer
Postat av: Bellis

och så kom du hit och blev SÅ glad! :) och imorgon kommer du att svära åt mej ! :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback