Beach 2007??

Igår var jag på mitt första Body Pump pass... Känns sådör idag eftersom jag har ont i hela kroppen!! Igår när jag kom därifrån skakade hela jag av utmattning. Bokstavligt talat!! Men men det känns ganksa bra ändå för då känns det att man gjort nåt bra!
Jag hoppas väl lite på att jag ska bli lite smärtare den här sommaren än vad jag var förra...Usch, jag har väldigt svårt att förstå hur jag tänkte när jag gled ut bland folk endast iförd bikini... Till allmänheten: Jag beklagar!!!

Konstigt det där, hur man kan känna sig så smal redan efter ett pass... Gick raka vägen fram till spegel när jag kom hem för att kolla hur många centimeter jag hade tappat under tiden jag varit borta och döm om min förvåning när jag fann mig själv vara precis lika fet som innan! =)

Puss & Kram
    från
Miss Beach 2007

Kommentarer
Postat av: Isabelle

ahhahahahhah

2007-01-26 @ 11:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback