Aj, Aj, Aj!

Såhär två dagar efter mitt första Body Pump Pass kan jag meddela att jag hade kunnat må bättre.. Hela kroppen smärtar och jag har seriösa problem att förflytta mig! Kanske kan glädja någon...=)
Ikväll har Isabelle och Liam varit här och myst med mig eftersom Kalle var hemma hos Fredde på pokerkväll med grabbarna! Känns skönt att veta att hon har mer ont än mig. Det ger någon slags tröst i all denna smärta!
Helg! Gud, så skönt! Känns som jag verkligen behöver några dagar att återhämta mig på många olika sätt! Känns som att livet har gått emot mig de senaste dagarna men nu när Zandra kommer tillbax till jobbet hoppas jag på en förändring på det planet iallafall!
Hoppas helgen blir en helg i lugnets tecken!

Sov gott....

Kommentarer
Postat av: Bella

haha, din elaka lilla slyna! :) Idag är det iallafall bättre i mina ben! Återkommer när jag fått lite update about the gossip!

2007-01-27 @ 10:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback