Träningsvärk och hosta!

Jag är nu inne på min andra dag hemma från jobbet och börjar redan längta tillbax. Vet inte om det är ett friskhetstecken eller om det är ett tecken på att jag har feberyra eller nåt...
Har iallafall kommit igång ordentligt med min träning och det känns (tro det eller ej) riktigt bra! Jag känner mig redan lite smalare!! Ha ha! Men jag inbillar mig fortfarande att jag ser lite smalare ut när jag tittar mig i spegeln efter ett träningspass! Men det kan jag väl få tycka!
Jag har fortfarande lika ont efter träningspassen som jag hade efter mitt första. (och jag skriver det för jag vet att det säkert kan roa någon) Varje steg känns som en börda för kroppen och tunga lyft kommer inte på fråga! Men, men Beach 2007 here I come!

Det är otroligt tur att jag har en så underbar liten vän som Isabelle i mitt liv som kan hjälpa mig att få mitt inte längre lika feta arsle ur vagen och ta mig ut och gå eller gå på nåt av alla mina träningspass! Tack, min ängel, för att du finns! Du vet verkligen hur du ska få mina dagar att kännas lättare! Puss på dej!


Kommentarer
Postat av: Bella

Åh vad fint du skrivit. TACK. Jag är lika glad att jag har dej! imorgon gäller det stumpan. grattis till löneförhöjningen, din chef kanske är rätt bra ändå? ;)

2007-02-06 @ 20:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback