Tokiga tider!

Har fått några frågor om vad jag håller hus och varför det varit inläggstorka på min blogg och, ja, svaret på det är väl att jag har haft fullt upp och tankarna på annat håll. Dels på min älskade mamma, men på senaste tiden har mina tankar funnits nån helt annan stans. Vi har nämligen köpt vårt alldeles första, egna lilla hus.
Det är helt underbart! Vi trodde inte att vi skulle få det först men igår kväll ringde mäklaren och sa att om vi kunde skriva på kontraktet idag så blir huset vårt. Sagt och gjort så idag har vi varit hos mäklaren och träffat säljarna och skrivit på alla papper. Så vi är alltså numera två stolta ägare till ett hus!

Hi hi... Tror inte att det är sant men här ser ni det. Mitt alldeles egna hus.
image36

Lägg märke till att jag även är stolt ägare till en liten lekstuga i samma stuk som huset. ;) Sött!


Kommentarer
Postat av: Malena

Hur kunde jag vara så¨dum att jag glömde bort att ni hade tittat på huset och att det var det de gällde! Men å va kul!!!! Grattis! Vissa blir med hus, andra blir av med hus. Så kan det gå. Det kommer en mäklare hit kl 11 imorgon. Men jag kommer gärna över till ert lilla bak ett tag. Kanske jag tar med lite ingredienser och recept om det är ok för er. Sedan ska jag åka till päronen i Dalarna. Just nu är jag hemma från jobbet med feber. Känns bättre men inte helt bra. Sååå trist att vara suuk. Du kan väl maila mig ditt mobilnummer så kan jag slå en pling imorgon (eller facebook)
Återigen Grattis till huset!! Det ser jättefint ut!
KRamar från Malena

Postat av: Malena

Åh jag blir avundsjuk på känslan som jag förstår att du har nu. Det är ju så underbart. Ett alldeles eget hus. Man har så svårt att fatta.
Kram M

2007-12-20 @ 11:55:50
URL: http://malenasplace.blogg.se
Postat av: Malena

å ett meddelande till då :).....
min mailadress är: [email protected]
Kram igen då

2007-12-20 @ 11:56:57
URL: http://malenasplace.blogg.se
Postat av: Vickan

Jag och Linus väntar med spänning för att komma och kolla.

När är det inflyttning????

Vickan & Linus

2007-12-22 @ 15:09:35
Postat av: Lina

Vickan: Det är inflyttning 15 januari. Klart ni ska komma och titta!

2007-12-23 @ 11:13:26
Postat av: Vickan

Hallå
15 januari är ju snart ju. Då vet du vad du ska göra i nyår.....

Har du tid med nyår???

Jaa du det har du nog men det var snabbt. Vad kul

Jaa vi kommer och kollar snart då.

Vickan & Linus

2007-12-25 @ 08:25:42
Postat av: linus & vickan

Hej.grattis till huset ! nyårs hälsningar från en husvagn på bogesund..vi går långa prom i skog o mark..L & V +Teddy

2007-12-30 @ 12:41:03
Postat av: Karin

Grattis till huset!!och lekstugan!!Jag har alltid velat ha en lekstuga som dessutom matchar till huset...men nu är min dotter för stor och tänker bara på rockstjärnor och musik...så ngn lekstuga blir det väl inte för mig...Lyckliga ni!! Lycka till med allt roligt i ert nya hus!!

2008-01-03 @ 21:34:42
URL: http://karinsreallife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback