ANNA KOMMER HEM!

ANNA KOMMER HEM TIDIGARE!!!!!
Åh, jag kan inte fatta att det är sant!! Hon kommer hem om mindre än en månad för hon har fått en intervjutid på skolan hon vill komma in på! Åh, jag e så glad!! Ska bli helt underbart att få hem henne och få krama om henne! Jag saknar henne så mycket!!
Efter allt som har hänt henne vill jag bara krama om henne och visa att jag alltid kommer finnas här för henne! Jag vet inte om jag har vart så bra på det alla gånger men jag lovar att från och med nu kommer jag att finnas här för henne till 100%! Det kan inget ändra på!!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: tjockis

Va du är omtänksam och söt lina ! Ska vi ta en promenad i höstmörkret ngn dag ? kraaam cahrin

2006-10-26 @ 21:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback