Vintermys

Hallå i vintermörkret...

Idag har Isabell varit här och fikat... Henne mage börjar verkligen växa till sig... Kul...

Snart ska jag åka till Stockholm och gå på musikal. Sweet Charity hette den, med Nanne Grönvall. Mycket spännande. Jag ska gå med Aino, Karin och Veronika så det ska bli väldigt kul!!

Igår gick jag och Karin på stan och då blev det en hel del shoppande! Mycket roligt!

Längtar efter Anna helt sjukt mycket. Pratade med henne här om dan så nu finns det inga pengar kvar på mitt thailändska telefonkort så jag måste nog ta och köpa ett nytt sånt! Det är väldigt kul attd et går att prata med henne så lätt fast hon e så långt borta och det är jätteroligt att hon har sin resedagbok som hon skriver i och sätter ut bilder på!!

Nej, nu ska jag snart åka!

Hoppas alla mår superbra!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback