Utmaning...

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
1. Assisterande lärare på Småbarnsskolan Liten Lär
2. Innesäljare på Walter
3. Vikarie på ett dagis i svartbäcken
4.Vikarie på Järlåsa Brädgård

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Stepmom
2. When a man loves a woman
3. I am Sam
4. Pretty woman

Fyra städer jag bott i:
1. Björklinge (Hemma hos Mamma)
2. Björklinge (I Kalles och min lilla etta)
3. Björklinge (I tvåan vi bor i nu)
4. Har inte bott nån annan stans så jag får återkomma senare...=)

Fyra tv-serier jag gärna ser:
1. House
2. OC
3. Prison Break
4. Cityakuten

Fyra ställen jag vill åka till:
1. Till Anna i Thailand.
2. Hälsa på Isabell på förlossningen =)
3. Grekland (igen)
4. Regnskogen

Fyra hemsidor jag besöker dagligen:
1. Min blogg
2. Hotmail
3. Lunarstorm
4. Rurik

Fyra favoriträtter:
1. Grillat kött med klyftpotatis och tzatziki
2. Mammas kycklinggryta
3. Pasta
4. Lax

Fyra ställen där jag trivs:
1. Hemma
2. Hos mamma
3. I Risby
4. I sängen

Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna
1. Vems om helst
2. Alla mina kompisar som ska skaffa en egen blogg!
3. ...
4. ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Intressant :D

Postat av: Isabelle

nu har du varit duktig snuttan :) Tyvärr får du inte hälsa på på förlossningen, där är jag helst själv ;) Inte ens BB får man ta emot några besök.... =/ men vi kommer nog hem ganska fort ändå. kramar

2006-11-01 @ 21:02:13
URL: http://bellasbabbel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback