Helgmys

Nu har jag precis kommit hem efter en långpromenad med Isabell och Liam...Jätte mysigt!! Och snart ska Anna komma hit och hjälpa mig med att ställa upp min julgran. Spännande!

Jag älskar julen och känner att jag måste komma i lite julstämning och då är väl en julgran en underbar idé!
Ikväll ska vi till Kalles föräldrar och mysa med Karin som kommer hem från Lund idag! Åh, vad jag har längtat efter henne! Det är fortfarande lite svårt att förstå att hon ska bo där i 2,5 år till! Men hon har det så bra där att jag inte kan göra något annat än glädjas med henne!

Imorgon ska vi fira jul med farmor och farfar! Åh, va mysigt!! Det ska bli jätte kul att äntligen få ge bort lite julklappar! Det bästa jag vet!

Hoppas att alla ni andra får en underbar jul och ett gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback