Händelserik dag...

Idag har det hänt en hel del... Eller, ja, två stora grejer i alla fall!

1. Jag har fått heltid!!! Efter många om och men har chefen och jag enats om en ok lön... Så jag godkände och kommer från och med 1 januari kunna försörja mig lite lättare!!

2. jag är FÄRDIGUTBILDAD!!! Jag fick idag tillbaka betyget på mitt sista arbete och är nu helt klar!! (Förutom att jag ska på avslutning på fredag) Känns helt underbart!! Även fast det inte verkar betyda så mycket på jobbet... men det skiter jag i just nu! För så bra känns det!!

Hoppas alla andra haft en lika bra dag som jag!

         Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej Nina! GRATTIS! Vad roligt för dej! Kramar

Postat av: Isabelle

oj, du heter ju inte Nina :P LINA ska det stå

2006-12-12 @ 11:01:34
Postat av: conny 43

smaskig sida. har du några fler smaskiga sidor av dig själv du gärna delar?vill hemskt gärna veta mer om dig. puss

2006-12-16 @ 00:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback