Månadens anställd!!

Kanske inte... Den här veckan har varit kaos! Jag låg hemma magsjuk måndag och tisdag. Ledig onsdag. Jobbade torsdag för att idag vaba med sjuk liten Edvin. Stackaren! Han har 39 graders feber och är helt väck...

Det enda han gör är att sitta i soffan, det spelar inte ens nån roll vad det är på tv, vilket är skönt för då fick jag se en film som jag ville se! Sen har vi ätit lite glass också!!
Vanligtvis sover han bara en timme mitt på dan men nu ligger han och sover igen så vi får väl se hur det går. Men han behöver det VERKLIGEN!! Det märks!!

Kalle är också lite sjuk, vet inte vad för sjuk men han var helt yr i morse så han kunde inte åka till jobbet. Nu är han dock där för nån meck skulle komma och kika på hans trasig maskin...

Nej, nu ska jag njuta av lugnet en stund till!!

Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback